Queen Boutique Hotel****

ul. Dietla 60, 31-039 Kraków(małopolskie)

tel. 12 433 33 03

s.grabarz@queenhotel.pl

architektura zabytkowaarchitektura zabytkowa
parking strzeżonyparking strzeżony
zaplecze gastronomicznezaplecze gastronomiczne
saunasauna
drink bardrink bar
udogodnienia dla niepełnosprawnychudogodnienia dla niepełnosprawnych
sejfsejf
organizacja programu rozrywkowo - artystycznegoorganizacja programu rozrywkowo - artystycznego
spaspa
projektor komputerowyprojektor komputerowy
ekranekran
flipchartflipchart
nagłośnienienagłośnienie
zestaw videozestaw video
komputerkomputer
faxfax
drukarkadrukarka
kseroksero
dostęp do internetudostęp do internetu

Rezerwacja sali konferencyjnej:

email: s.grabarz@queenhotel.pl Telefon: 12 433 33 03 ; Fax: 12 433 33 00
Powierzchnia
Nr Nazwa sali Powierzchnia Możliwość ustawienia stolow
1 SALA ELISABETH (Pokaż) 110
60
85
50
40
2 SALA VICTORIA (Pokaż) 47
24
30
18
14
3 SALA AMARYLIS (Pokaż) 25
12
20
16
12

Informacje

...

OFERTA KONFERENCYJNA

...

MENU KONFERENCYJNE

...

 

Queen Boutique Hotel**** jest wyjątkowym miejscem, gdzie tradycja spotyka nowoczesność, a polska gościnność zostaje ujęta w światowe standardy obsługi klienta. To właśnie tutaj, w samym sercu Krakowa, przygotowaliśmy dla Naszych Gości stylowe, a zarazem niezwykle komfortowe wnętrza. Pracownicy Queen Boutique Hotel**** łączą profesjonalizm i indywidualne podejście do klienta z dbałością o zapewnienie prywatności oraz kameralnej atmosfery. Wszystko to sprawia, że nawet najbardziej wymagający Goście odnajdą tutaj idealne warunki zarówno do wypoczynku, jak i owocnej pracy w ramach podróży biznesowych.
 

Queen Boutique Hotel**** to nowoczesne miejsce spotkań biznesowych. Kompleksowa oferta spełnia najwyższe standardy organizacji konferencji, szkoleń branżowych, prezentacji i imprez integracyjnych. Profesjonalna obsługa zapewnia sprawny przebieg spotkań, a stylowe wnętrza luksusowego hotelu dodają splendoru każdemu wydarzeniu. W zależności od przewidywanej liczby uczestników do Państwa dyspozycji oddajemy 3 bogato wyposażone sale konferencyjne:

 

SALA ELISABETH

Idealna na zorganizowanie większej konferencji lub imprezy integracyjnej. Mieści do 85 osób. Do dyspozycji organizatorów oddajemy wysokiej jakości sprzęt: rzutnik multimedialny, ekran, odtwarzacz DVD, flipcharty i mikrofony. Sala posiada profesjonalne nagłośnienie oraz dostęp do szybkiego przewodowego i bezprzewodowego Internetu. Jest klimatyzowana i wyposażona została w system sterowania oświetleniem. Dodatkowym atutem jest przeszklony sufit zapewniający dopływ światła dziennego, a w razie potrzeby skorzystać można z automatycznie zasuwanych rolet. Przy każdym biurku znajduje się kontakt elektryczny. Organizatorom zapewniamy dostęp do zaplecza konferencyjnego: faxu, skanera, drukarki, kserokopiarki. Przerwy kawowe aranżowane są w sali konferencyjnej lub w eleganckim foyer.

 

SALA VICTORIA

Mieści do 30 osób. Wyposażona została w wysokiej jakości sprzęt: ekran LCD z możliwością podłączenia komputera, mikrofon z profesjonalnym nagłośnieniem oraz flipcharty. Sala posiada dostęp do szybkiego bezprzewodowego Internetu. Organizatorzy mają możliwość wypożyczenia laptopa, mogą również skorzystać z zaplecza konferencyjnego (skaner, kserokopiarka, drukarka, fax). Serwis kawowy przygotowywany jest w sali konferencyjnej.

 

SALA AMARYLIS

To elegancka, klimatyzowana sala na 20 osób, idealna na zorganizowanie kameralnego spotkania biznesowego lub małego szkolenia. Sala mieści się w stylowo odrestaurowanych piwnicach Queen Boutique Hotel. W skład wyposażenia  wchodzą: projektor multimedialny, ekran, odtwarzacz DVD i flipchart. Sala posiada dostęp do szybkiego bezprzewodowego Internetu. Organizatorzy spotkania mają możliwość skorzystania z kserokopiarki i drukarki.

 

POKOJE

Queen Boutique Hotel**** oferuje bazę noclegową przeznaczoną dla maksymalnie 68 osób. Eleganckie i nowoczesne pokoje hotelowe, z indywidualnie sterowaną klimatyzacją i bezpłatnym dostępem do szybkiego, bezprzewodowego Internetu dostosowane są do potrzeb Gości biznesowych, gwarantując doskonałe warunki do pracy i wypoczynku. Część pokoi posiada balkony oraz widok na Wawel i ogrody. Goście biznesowi mają mogą korzystać z bezpłatnego Internetu Wi-Fi a także zaplecza biurowego: faxu, kserokopiarki i skanera. Oferta biznesowa przewiduje atrakcyjne ceny noclegów dla uczestników spotkań.

 

RESTAURACJA AMARYLIS

W Restauracji Amarylis znajdują się trzy sale. Ich kameralna atmosfera oraz odpowiednio dobrana muzyka i oświetlenie sprawiają, iż jest to doskonałe miejsce na biznesowy lunch, popołudniową przekąskę oraz nastrojową kolację. W ramach obsługi spotkań biznesowych oferujemy organizację przerw kawowych, poczęstunków w formie bufetu, lekkich lunchy bądź oficjalnych bankietów, które stanowić będą doskonałe uzupełnienie i podsumowanie każdej konferencji. W menu Restauracji Amarylis odnajdą Państwo potrawy kuchni fusion – bazującej na najlepszych polskich tradycjach kulinarnych, lecz z powodzeniem korzystającej z dorobku kulinarnego innych krajów i kultur. Przykładamy ogromną wagę do tego, by serwowane Państwu dania przygotowane były z najwyższej jakości, zdrowych i świeżych składników. Zadbaliśmy także, by ich wykwintny smak dopełniony został przez wybór starannie wyselekcjonowanych win z całego świata. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszym menu.

 

QUEEN BEAUTY&SPA to ekskluzywne miejsce stworzone z myślą o najbardziej wymagających Gościach. Jest to miejsce, które oferuje relaks i przyjemność. W Queen Beauty&Spa czekają na Państwa wykwalifikowani terapeuci, przygotowani, aby zadbać o Państwa komfort i zapewnić najwyższy poziom usług. Wszystkie zabiegi wykonywane są przy użyciu najlepszych kosmetyków Aqua Senses. Queen Beauty&Spa oferuje szeroki wybór masaży oraz zabiegów na twarz i ciało. Goście hotelu mogą również korzystać bezpłatnie z sauny. Serdecznie zapraszamy.

Ogólna liczba miejsc noclegowych: 68

Voucher

Nasi partnerzy